wtorek, 11 lutego 2014

Trailer



                                         https://www.youtube.com/watch?v=_gFLasTbfnA


MAM nadzieję, że zwiastun mimo wszystko wam się spodoba. WIEM ! Idealny nie jest ale się starałam :)
TO dla was jest dokładnie 4;03 a ja siedzę nad zwiastunem hahha lolz

No i chyba się posram zaraz bo tyle komentarzy, że mam ochotę walnąć łbem w beton i zobaczyć czy to wszystko naprawdę hahaha
To było suche LOLZ -,-



Dobranoc <3
 
EEE a właściwie
Witaj NOWY DNIU !!
Czy jakoś tak XD

2 komentarze:

  1. Super zwiastun postarałaś się ale Śmierć!!!!! Boli cię on nie umrze ona ma żyć!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak więc Manuelo .
    Widzę, że trzeba było Ci truć dupę długo, żebyś w końcu dodała i stwierdzam, że opłacało się .
    Zajebiste, muzyka, gify, dobrane wszystko PER-FECT . ^^
    Poleciłam Ci inną muzykę, więc pochwal się jaką wybrałaś sama . ??

    "Z Poważaniem, Judyta" ---> Judyta .
    Sorry musiałam cytat z filmu, którego zawsze używam . ^^
    Obiecałam o dłuższe komentarze, więc co raz to dłuższe i dłuższe ........

    OdpowiedzUsuń