sobota, 22 marca 2014

Przeczytaj!!!!

Tak jak widzicie spóźniam się z rozdziałem.
Wyjaśnię dlaczego.
Rodzice zabrali mi wszystko co możliwe żeby połączyć się z internetem.
I przez miesiąc będę zupełnie odłączona od świata wirtualnego -,- niestety.
No więc przez miesiąc nie pojawi się rozdział. Lub  przez dwa. Bo oczywiście jest warunek że jeśli nie poprawie ocen w szkole to nie dostanę tych rzeczy z powrotem :'(
Mam nadzieję, że będziecie czekać na kolejny rozdział jeśli odzyskam komputer to obiecuję że rozdziały będą pojawiać się systematycznie i tak co 2 dni żeby wam wynagrodzić moją nieobecność
Przepraszam! Nie zostawiajcie mnie!! ;)
Musiałam do was jakoś napisać bo mnie sumienie dręczyło.
Kocham was i trzymajcie za mnie kciuki żebym poprawiła się w szkole hahah.

1 komentarz:

  1. No więc życzę szybkiego poprawienia ocen, na pewno dasz radę, wierzę w Ciebie i czekam na kolejne rozdziały :) Pozdrawiam: siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń